små ord kan göra en lycklig

Fina pojkar hämtade upp mig på centralen för att köra hem mig , och när vi står på centralen undrar nille varför inte jag är på lokal festen. Jag svarar att jag har massor att plugga och att jag ska jobba imorgon, han kramar då om mig och kollar på mattias och säger ' det här är fan den bästa tjejen! Mattias kollar då på nille och svarar' ja och det finns ingen finare tjej än henne. Medans nille säger till mig' en sån som dig borde man ha! Jag blev så himla glad och att höra det från dessa killar för det är inte vanligt! Det gjorde min dag, och det menar jag verkligen!!

Nu sitter jag här och pluggar och det är faktiskt inte alls lika jobbigt som jag trodde det skulle vara. Snart klar med första arbetet och jag ska skriva ett helt till i arbettsätt & lärande.

Nu kan jag säga till mig själv igen.. du klarar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback