Genom eld

Ringde min bästa vän lite tidigare idag som är påväg till Göteborg. Impuls sa han? Dom ska dit och festa sen åka hem igen. Fem timmars bilresa för att gå ut på krogen och sen hem igen, knäppt!

Dagen har gått åt till skolarbete, efter skolan övningskörde jag lite med baba och efter de åkte vi ner på banken, men åkte lika snabbt därifrån då jag tyckte att hon som jobbade där hade något fel i huvudet så jag blev bara irriterad. Väl hemma var det dags för mer skolarbete, ovanligt alltså! Skulle även tränat med teppan idag men när jag vaknade med en förkylning kändes de inte riktigt rätt. Tog mig en promenad efter maten istället. Nu har jag precis skrivit klart mitt hemprov och ska lägga mig i badet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback