minnet är bra..

.. men väldigt kort i vissa fall, sitter framför dator och tänker på allt jag behöver köpa när jag får mina pengar. Tänker att det är lika bra att skriva ner de så jag inte glömmer, reser mig upp och hämtar almanackan som ligger på sängen 1 meter bakom, när jag kommer tillbaka minns jag inget!?! absolut ingenting. Kanske inte var så viktigt ändå utan bara impuls saker jag vill ha ? men ändå, hur kan minnet vara så kort!

Jag har två uppgifter från skolan jag behöver göra + att jag vill ut och gå! Har inte tränat på hundra år, men i helgen ska jag och mamma fixa så jag kan börja träna på gröndal. Trots att jag jobbar på friskis och svettis väljer jag att börja träna på gröndal. Och det är enbart för att dem har ett större utbud av tränings aktiviteter och ett mycket större gym. Kommer självklart att hoppa runt på friskis och svettis golv och köra jympa med mina fina vänner..

Go julz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback