Nytt inlägg (chips)

Solen lyser tydligen in i folks hem , men inte fan gör det de här. Tråkigt och kallt! Jag vill fira denna underbara dag med chips och dipp men teppan informerade mig just att kiosken inte är öppen. Jag måste alltså gå ända till statiol om jag vill ha mina chips och det finns ingen chans i världen att jag gör det. Vi kanske följer med Lucas till huvudstaden lite senare och då är det ju lätt att en chips påse följer med hem ;)
Det var ett roligt litet inlägg om min desperata situation av chips

Kommentarer
Postat av: Moster Johanna

Men alltså vad gulligt, du har samma felsägning (felskrivning?) på Statoil som min mormor hade: Statiol istället. Sött.Hon sade också Pisacko istället för Picasso. Konstnären vet du? Och Carl Bildt var Kalle Blid. Moderaten vet du? Puss!

2010-10-11 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback