Världens vackraste människa

Hänger på jobbet och ser oerhört cool ut! Ska snart trycka i mig min nutrilett shake då min mage inte klarar av mat? Får så himla ont i magen när jag äter nått så får se hur det går när jag och tjejerna ska ut och käka middag ikväll. Gårdagen spenderades med min underbara kusin! Hon kan vara något bland det underbaraste jag vet, att en sådan liten människa kan sprida så mycket glädje.
Vi stod uppe på mitt rum och hon är påväg mot trappan. Jag säger då till henne att vänta eftersom jag inte vill att hon ska gå ner själv. Hon svarar då: Men lilla gumman! jag kan det här.. dryga två och ett halv år. Samma underbara människa väckte mig imorse med att skrika att det är sol " JULIAJULIA! titta det är sol ute. Jag öppnar ett öga lite försiktigt men stänger det lika snabbt då jag ser att hon kollade på mig. då säger hon istället: Jag bara ÄLSKAAAR solen. visst gör du också de? Då var det kört med "jag sover" skrattade istället så jag höll på att kissa på mig.


Nu står jag på jobbet, slutar om 2 timmar. Då ska jag hoppa in på gymmet och sedan vidare till solariumet.
Puss&köttbullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback