Roten ur

Jag är så arg, jag hatar matte, i alla fall matte b mer än något annat på denna jord just nu! Jag vill riva matteboken i tusen bitar, kanske hoppa på den lite innan och efter det ska jag bränna upp skiten! VARFÖR måste man blanda bokstäver med sifror och på allt detta ska man ta roten ur eller varför inte upphöjt i 2,3,4,5!?!?!?! AAAHH!!!!!!

Nahir min fina snälla vän har suttit och försökt hjälpa mig över telefon i över en halvtimme men utan resultat. Jag är trög helt enkelt.. Jag väntar på att Lucas och Joseph ska komma hem då jag sitter i ett stort mörkt hus helt själv, är nog lite rädd, men dörren är låst så får hoppas på att ingen kommer in och dödar mig.

Nej nu ska jag spela Lucas låtar på högsta volym, städa lite och varför inte räkna några fler tal med x,y,roten ur och lite grafer hit och dit! förutom matten mår jag toppen!! Nästan lite för bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback