Nytt inlägg

Dagen började bra, jag tvingade upp mig själv (även lucas) runt klockan 10. Hade inga planer på att sova bort sista lov dagen så det var bara att stiga upp. Vi åt frukost och allt var frid och fröjd, men det ändrades ganska snabbt! Vi började bråka (kontigt nog), jag svor och glas gick sönder. Det resulterade att han åkte ner och köpte ett par skor till mig som jag ville ha, som förlåt.

Han är lite trög denna kille men han är ändå det bästa jag har!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och vi har varit och handlat. Jag fick med min smörgåstårta hem som jag tjatat ett antal gånger om så nu är jag lycklig! Jobb ikväll 18-22.15.



Kommentarer
Postat av: Anonym

I swear this blog is as the same level as the big dogs like Kenza etc

2011-03-04 @ 22:40:52
Postat av: Anonym

HAHAAHAHHAAHHAHA STEFFE!!!!!

2011-03-05 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback