Save the world tonight

Förra veckan var jag sjuk, jag låg med 39 graders feber de första dagarna så jag var rätt så sick. De resulterade till att jag satt hemma och shoppade över nätet ( som att jag aldrig gör de annars), men iaf.. Och när jag inte var sjuk shoppade jag lite mer. Och så lätt var 8000 borta! Jag är sjuk, har problem.. och som pappa alltid säger kommer jag säkert hamna i lyxfällan. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, har i alla fall precis hämtat ut ett paket med kläder och skor så just nu skrattar jag, men när jag kollar på nordeas internet bank gråter jag. Det är ungefär så det ser ut för mig varje månad! Men det är inte alltid man är ung och dum.. Hoppas jag?

Om cirkus en vecka bär det av mot varmare breddgrader, jag och Ida åker till Mallis. Det ska bli så roligt, och framförallt såååå himla skönt!! Därefter åker jag och mamma till tenefiffa, så jag hinner mer eller mindre hem och vända innan vi drar iväg igen!

Dagen har bestått av ett prov i skolan, därefter åkte jag till farfar som ligger på sjukhus här på fastlandet. Han mådde väl sådär men blir snart bättre! Det ända positiva med att han ska opereras är att jag kan träffa honom, annars bor han på gotland. Så man får se de positiva i det negativa liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback