Världens bästa!

Jag hade världens bästa och mysigaste valborg! Vi var ett helt gäng från gamla klassen som möttes upp på centralen för att sedan ta oss vidare till vår underbara huvudstad. Där blev det super god middag och sen en åktur med spårvagn till skansen och lika snabbt tillbaka. Vi ville nämligen till Vasaparken istället. Väl där var majbrasan så gott som borta men vad gjorde de? Vi kollade på det lilla som fanns kvar, därefter gick vi runt i underbara stockholm. Jag och Victor konstaterade just det när vi gick och kollade upp på de fina byggnaderna att det är ju där man vill bo? Inte i ruttna hålan Södertälje. Vi tog tåget tillbaka Södertälje och fortsatte hem till Ida där vi pratade,pratade och pratade lite till. Planerade även lite saker vi ska göra i sommar och det ska bli så sjukt kul och mysigt! Vill bara att alla kan och har pengar så vi snart kan boka.

Nu är klockan 12 och jag har precis skrivit klart ett 3 sidor lång historia arbete. En sak kvar att göra innan mitt huvud får lägga sig på huvudkudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback